Gratis verzending vanaf €35
Voor 22:00 besteld, morgen in huis
Duurzaam & BPA vrij
25% korting op tweede fles

Klantenservice

Vragen
Heb je een vraag? Stuur deze per e-mail naar ons toe: [email protected]. We hebben het streven om je binnen 24 uur van een antwoord te voorzien.

Je bestelling
Op de pagina over je bestelling vind je alles over het plaatsen van een bestelling, het wijzigen of annuleren van een bestelling en het aanmaken van een account. Alle prijzen op Wattamula.nl zijn inclusief BTW.

Verzenden en retourneren
Heb je een vraag over de bezorgtijden, verzendkosten of retourneren? Op de pagina over verzenden en retourneren vind je alle informatie terug.

Garantie
Vind hier alle informatie terug over de garantie die wij bieden.

Klachten
Helaas kan het voorkomen dat je niet helemaal tevreden bent, wij zouden dit graag van je weten. Stuur een e-mail met je klacht naar [email protected] en wij zullen daar de situatie bekijken. Wij proberen er alles aan te doen om dit samen met je op te lossen, mocht dit onverhoopt toch niet lukken dan kun je contact opnemen met de geschillencommissie Stichting Webshop Keurmerk.

 

 


 

Veelgestelde vragen

Kun je het antwoord op je vraag niet vinden? Neem dan contact met ons op via [email protected] en wij proberen je zo snel mogelijk te helpen.

 

Hoe kan ik mijn bestelling plaatsen?

Product toevoegen - Voeg het product dat je wilt kopen toe aan je winkelwagen.
Winkelwagen - Controleer je winkelwagen. Je kunt hier een eventuele kortingscode invullen.
Afrekenen - Heb je nog niet eerder bij ons besteld? Reken dan af als gast of registreer je zodat je de volgende keer sneller kunt bestellen én je bestelling gemakkelijk kunt inzien en aanpassen vanuit je account. Heb je al eerder bij ons besteld en heb je een account? Log dan in.
Contactinformatie - Voer je contactgegevens, factuur- en leveringsadres in.
Verzendinformatie - Kies een gewenste verzendmethode: thuis of op het werk, in de avond of ophalen bij een afhaallocatie.
Betaalinformatie - Kies een gewenste betaalmethode.
Besteloverzicht - Controleer je bestelling voor de laatste keer en bevestig je bestelling.

 

Ik heb geen bestelbevestiging ontvangen

Nadat je de bestelling hebt afgerond ontvang je van ons een e-mail met een bevestiging. Als je deze niet ontvangt dan kan het zijn dat deze in je spam is terechtgekomen. Een andere reden die vaak voorkomt is dat er een typefout is gemaakt in het e-mailadres dat is opgegeven bij het afronden van de bestelling. Neem contact op via [email protected], dan helpen we je daar verder.

 

Ik heb geen factuur ontvangen

In de bestelbevestiging die je van ons per e-mail hebt ontvangen is de factuur toegevoegd als bijlage. Als je deze e-mail niet hebt ontvangen kun je ons het beste een e-mail sturen: [email protected].

 

Welke betaalmethoden zijn er beschikbaar?

Op deze pagina vind je alle betaalmethoden waarmee je een bestelling bij ons kunt afronden.

 

Welke koerier is verantwoordelijk voor de levering?

Wij versturen je bestelling via PostNL, DHL of GLS.

 

Wat zijn de verzendkosten?

Vind op deze pagina alle informatie over de verzendkosten.

 

Hoe kan ik mijn zending volgen?

Nadat wij je bestelling bij PostNL hebben afgeleverd ontvang je een Track & Trace in je mailbox waarmee je de bestelling kunt volgen. Het kan zijn dat deze niet meteen actueel is, soms vraagt het even wat extra geduld en wordt deze op een later moment bijgewerkt. Heb je tijdens het bestellen een account aangemaakt? Log dan in via deze pagina en bekijk je bestelling. Onder het kopje ‘status’ vind je de actuele status van je bestelling.

 

Wat zijn de levertijden?

Vind op deze pagina alle informatie over de levertijden.

 

Ik heb een verkeerd afleveradres opgegeven. Wat moet ik doen?

Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar [email protected], dan gaan wij kijken of we dit nog op tijd kunnen aanpassen. Hebben we je bestelling toch al opgestuurd? Dan kun je het best je bestelling volgen via de Track & Trace en proberen de bestelling zelf op te halen bij het verkeerde adres als deze is afgeleverd. Als het adres niet bestaat dan wordt het pakketje automatisch retour gezonden naar ons toe, na betaling van de verzendkosten kunnen we de bestelling opnieuw naar je opsturen.

 

Waar leveren jullie?

We leveren standaard in Nederland en België. Ben je niet woonachtig in één van deze landen? Neem dan contact op via [email protected], dan bereken wij de verzendkosten voor je.

 

Kan ik de status van mijn bestelling ergens zien?

Heb je tijdens het bestellen een account aangemaakt? Log dan in via deze pagina en bekijk je bestelling. Onder het kopje ‘status’ vind je de actuele status van je bestelling.

 

Wat moet ik doen als mijn product beschadigd is?

Maak een foto van de beschadiging en stuur ons deze per mail toe naar [email protected]. Daar helpen we je graag verder om dit op te lossen.

 

Wat moet ik doen als de levering niet overeenkomt met mijn bestelling?

Ook wij maken wel eens een foutje. Is je bestelling niet compleet of ontbreekt er iets? Neem contact op via [email protected] en wij zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk de juiste producten krijgt toegestuurd.

 

Gratis verzending vanaf €35
Voor 22:00 besteld, morgen in huis
Duurzaam & BPA vrij
25% korting op tweede fles
Dit product is op dit moment helaas uitverkocht. Laat je e-mailadres hieronder achter en je ontvangt vanzelf een berichtje van ons als het product weer op voorraad is. We sturen je geen andere mails.